5 nights to go - Reisverslag uit Klundert, Nederland van Willem Sanden - WaarBenJij.nu 5 nights to go - Reisverslag uit Klundert, Nederland van Willem Sanden - WaarBenJij.nu

5 nights to go

Door: Willem van der Sanden

Blijf op de hoogte en volg Willem

14 Oktober 2008 | Nederland, Klundert

Hello all,

I'm moving on to a new adventure and challenge in my life to Mauritania.

I will keep this site updated to inform everyone on what is going on. However I will not send reminders everytime to not overflow your mailbox.

Drop me a line whenever you feel like it and looking forward to still hear from everyone, even though I'm not in the Netherlands anymore.

Greetz Willem

• 14 Oktober 2008 - 03:23

Raoul:

Heej Willem,

Veel succes in Afrika. Ennuh je hangmat hangt klaar in Panama als je tijd hebt. Spreek je snel.

Heb je je diploma trouwens goed ontvangen?

Groetjes Raoul

• 14 Oktober 2008 - 05:41

Hjalmar:

Ha Willem,

Leuk. Kunnen we je een beetje volgen. Veel succes in Mauretanië !

Hjalmar

• 14 Oktober 2008 - 07:21

Lies:

hey willem,
    Alle voorbereidingen getroffen?Of moet je nog veel doen?Heb zin in zaterdag!!
    liefs lies

• 14 Oktober 2008 - 08:59

Tien:

Hé maatje,

Leuk dat je weer een site hebt geopend. We zullen deze zeker in de gaten houden. Maar uiteraard zien we elkaar zaterdag nog even. Alvast een hele goeie reis toegewenst van ons allemaal. En je weet het hé, je schoenen wachten !

Gr.

• 14 Oktober 2008 - 12:50

Marco, Karin & Finn:

Hé Willem,

Leuk dat je ons ook dit maal weer op deze manier op de hoogte houdt van je avonturen.

Ik vind het jammer dat ik je zaterdag niet persoonlijk succes kan wensen met deze nieuwe stap in je carrière, maar het is nog te vroeg voor mij om "op stap" te gaan.

Geniet van de tijd die komen gaat en hopelijk zie ik je nog als je Nederland aandoet tussentijds.

Liefs,

Kaat

• 14 Oktober 2008 - 21:39

Desirée:

Heej Willem,

Tis nu echt aftellen! Hoop dat je er klaar voor bent. Xie je zaterdag!

x

• 15 Oktober 2008 - 07:33

Merel:

Willem.....ga je dit echt helemaal int engels doen? :(
    Lieverd..ik vind het maar raar dat je zolang en zover weg gaat! maar het is nog niet voorbij....zterdag eerst partyen..

Dikke kus

• 15 Oktober 2008 - 11:56

Jordy:

Wilhelm!

Viel spaß und glück in Mauretanië! Vind het leuk dat je ons op de hoogte gaat houden.

Zaterdag nog 1x feesten en dan....dat lezen we dan dus hier.

Groeten en succes,
    Jordy

• 15 Oktober 2008 - 18:56

Eveline:

He Willem,

leuk dat je je verhalen weer op de website zet.
    onwijs veel succes daar in 'donker' afrika.
    zie je zaterdagmiddag nog even voor een persoonlijk afscheid.

• 22 Oktober 2008 - 21:02

Sege:

Hoi Willem, hoe is het daar, ben je al een beetje gewend. Verder wens ik je nogmaals veel succes en plezier daar natuurlijk.

Groeten Sege

• 25 Oktober 2008 - 21:27

Marsha:

wilde net typen op chat dat die site van je niet geupdate is..toen zag ik dat er n paar fotos op stonden (dat kan beter, meeeer fotos!) Dat kantoor is wel ff wat anders dan de willemswerf ;)

• 25 Oktober 2008 - 21:33

Marsha: