Happy New Year Bangkok & Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Willem Sanden - WaarBenJij.nu Happy New Year Bangkok & Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Willem Sanden - WaarBenJij.nu

Happy New Year Bangkok & Koh Samui

Door: Willem van der Sanden

Blijf op de hoogte en volg Willem

30 December 2007 | Thailand, Bangkok

Hey all,

Since my last message I have been travelling to my last country during this visit; Thailand.

Have to say that I was pleasantly welcomed by two Dutch guys, who also just arrived here.

Then headed off from the airport to the city of Bangkok to get a place to stay and try to get to my holiday and New years location; Koh Samui.

Fortunately that has worked out and I will be going to Koh Samui by bus tonight. So my New Year will be on one of the most beautifull beaches of Thailand.

After arranging that, met some people from England and Wales and headed of for a beer. Had a great first night in Bangkok and today I have been sightseeing together with a Thai colleague.

So from a sunny, beautiful and nice Thailand (Koh Samui Island), I wish everyone of you a happy new year.

See you back in the Netherlands or somewhere on the globe soon...

Greetz Willem

PS: Phuong Mai thanks for your tips on Vietnam.

• 30 December 2007 - 18:18

Desirée:

Hi Willem,

Thanks for your travel stories. It was nice reading them. Enjoy your stay in Koh Samui and for 2008 I wish you twinkeling joys
    magical moments
    dreams come true
    and a whole year ahead that brings the very best of life to you!

Regards,

• 31 December 2007 - 08:38

Laura En Marco:

hoi willem

zovast een gelukkig nieuwjaar namens ons en we zien je binnenkort weer terug in nederland

groetjes laura en marco

• 02 Januari 2008 - 06:36

Rino:

Beste wensen vriend; zo te zien heb je lekker genoten van je laatste weken in 2007. Maak er ook het beste van in 2008

• 02 Januari 2008 - 09:25

Lies:

hey willem,

Heb net ff je laatste 4 berichten gelezen. klinkt allemaal onwijs gaaf. Ik ben net 2 dagen terug van mijn (heel stuk minder spannende) vakantie in Egypte. De beste wensen voor het nieuwe jaar, dat je in 2008 ook nog naar veel mooie plekken mag gaan en tot snel!!

dikke kus

• 02 Januari 2008 - 20:05

Eveline:

He Willem,

nog een gelukkig nieuwjaar. Hoop dat 2008 je alles brengt wat je er van verwacht.

Nog even dit.
    Op mijn trip in IJsland was ik even in verwarring, want ik dacht dat ik jou zag zitten in het hotel. Maar dat bleek je dubbelganger te zijn. Heb een foto van Nico uit Volendam gemaakt als bewijs, dus die zie je nog wel een keer.

Veel plezier nog op de rest van je reis en tot spreeks als je weer terug bent.

groetjes,

• 04 Januari 2008 - 20:16

Tien & Cootje:

He maat.

Een goeie reis naar huis. Wij zwoegen ondertussen hier wel verder !!!

groetjes van ons.

PS> We zullen blij zijn dat je weer thuis bent !!!!!!

enne..... Mayrhofen here we come !!!